تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729847
شناسه : 3729847
تاریخ :
افشای هویت سرآشپز دستگیر شده در المپیک پاریس اقتصاد ایران: هویت یک بازداشت شده توسط پلیس فرانسه که مظنون به اقدامات بی‌ثبات کننده در المپیک پاریس است، مشخص شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از لوموند فرانسه؛ تبعه روسی بازداشت شده در فرانسه و مظنون به بی‌ثبات کردن بازی‌های المپیک 2024، سرآشپز کریل گریازنوف است.

بر اساس این گزارش؛  این سرآشپز روسی با یک کشور خارجی برای سازماندهی اقدامات وسیع بی‌ثبات کننده در بازی‌های المپیک تبانی کرده است. این شهروند 40 ساله روسی مجری برنامه‌های آشپزی تلویزیونی بود و همچنین در یک رستوران میشلین در کورشول کار می‌کرد.

دادستانی پاریس قبلاً تبعه روسی را به فعالیت اطلاعاتی به نفع یک قدرت خارجی با هدف تحریک خصومت در فرانسه متهم کرده است. بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

کمیته بین‌المللی المپیک به 15 ورزشکار روسی اجازه داد که در وضعیت بی‌طرف در المپیک پاریس رقابت کنند. در آستانه بازی‌ها، مقامات فرانسوی خبرنگاران روسی را از پوشش خبری مسابقات به دلایل امنیتی منع کردند و کمیته بین‌المللی المپیک از اظهار‌ نظر در مورد این تصمیم خودداری کرد.

انتهای پیام/