تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729843
شناسه : 3729843
تاریخ :
جذب نیروهای بومی در اهرم مورد توجه باشد اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: جذب نیروی غیر بومی آن هم بیش از درصد مجاز نه عمل به قانون و نه کمک به شهرستانی است که از شهرستان‌های کم برخوردار در توزیع صنایع و شرکت های نفتی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌ها نماز جمعه اهرم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از شهدای کربلا پیرامون موضوع جذب نیروهای مورد نیاز شرکت بهره بردار تلمبه خانه شماره ۲ اهرم اظهار کرد: جذب نیروی غیر بومی آن هم بیش از درصد مجاز نه عمل به قانون و نه کمک به شهرستانی است که از شهرستان‌های کم برخوردار در توزیع صنایع و شرکت‌های نفتی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: از دادستان شهرستان درخواست داریم از باب دفاع از حقوق عامه و عموم مردم شهرستان به این موضوع با نگاه نظارت بر اجرای صحیح قانون اقدام لازم را انجام بدهند.

وی ادامه داد: سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا که گفته بود حضرت امام با انقلابش قصد صدور اسلام رادیکال را داشته و در حال انجام است و در نهایت در برخورد با غرب؛ برخورد دو تمدن نیست و برخورد بربریت با تمدن غرب است و نماد غرب هم آمریکا است و اگر اسرائیل سقوط کند کشور بعدی آمریکا است، به قصاب‌های سرزمین‌های اشغالی و عاملان نسل کشی و کودک کشی اعلام می‌کنیم؛ این تبی که در جان شما افتاده تب سقوط و اضمحلال است و این تب شما را خواهد کشت.

پهلوزاده زاده اضافه کرد: اعتباری برای اسرائیلی بعد از هفت اکتبر باقی نمانده و جبهه مقاومت هم آمریکا را از خاور میانه اخراج کرده و ناوهای هواپیما بر فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند، شما سقوط کرده‌اید اما نمی‌خواهید قبول کنید.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: وقتی که باید جلوی صدور اسلام انقلابی را می‌گرفتید، در بهمن ۵۷ و ۸ سال جنگ، در اروند و شلمچه، چزابه و فکه و دهلاویه، هویزه و طلائیه باید پیروز می شدید با وجود شهدای فراوان اما نسیم فتح و ظفر از نامه‌های جوانان اروپایی و بلژیکی استشمام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدانید این خون‌های به ناحق ریخته فلسطینیان نفس شما را به شماره آورده و صدای زفیر شما به گوش می‌رسد و تماشاچیان و شرکای شما در کنگره آمریکا به حول و قوه الهی در آتش خودساخته غزه خواهید سوخت و به جهنم خواهید رفت.

وی گفت: به این قصاب غزه عرض می‌کنیم، کودک کشی و نسل کشی برنده شدن نیست بلکه کندن گور خود و شرکای خودتان است.

پهلوزاده بیان کرد: پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در تهران به امامت حضرت آیت الله طالقانی رحمة الله علیه است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: حضور گسترده مردم شکوه و عظمت نماز جمعه و پایگاه امامت جمعه است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و به طور خاص نماز جمعه تمرین اقامه قسط با حضور مردم است.

وی اضافه کرد: همانطور که تکیه گاه جمهوری اسلامی مردم هستند، نماز جمعه هم با حضور مردم شکوه و اقتدار خواهد داشت چون خطبه‌های نماز جمعه جز نماز است می‌بایست امام جمعه از کلمات و جملاتی استفاده کند که صواب و تقوا و مایه وحدت نه ایجاد تشویش و چنددستگی باشد.

امام جمعه اهرم یادآور شد: از مجموعه ستاد نماز جمعه که با همه کاستی‌ها و کمبودها تلاش می‌کنند در ایجاد فضای معنوی نماز جمعه و همچنین تلاش می‌کنند که زبان گویای مردم برای پیگیری مشکلات باشند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و این روز را به همه اعضای ستاد و بویژه نوجوانان و جونان تبریک عرض می‌کنیم.

وی گفت: قطعاً در این ۴ سالی که گذشت و توفیق خادمی مردم شریف تنگستان را داشتیم، کمی و کاستی‌های متعددی بوده و هست که به بزرگواری خودتان از بنده حقیر عفو می‌فرمایید.