تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729837
شناسه : 3729837
تاریخ :
مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان با اشاره به گرمای هوا، گفت: توصیه می‌شود مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا تابستان را بدون قطعی برق بگذرانیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: هر قدمی که انسان‌ها در مسیر زیارت ائمه برمی‌دارند اجر و پاداش دارد و رفتن به نمازجمعه نیز دارای اهمیت بسیار است که در آیات قرآن کریم تاکید شده که خرید و فروش تعطیل شده و مردم به سوی نمازجمعه روند.

وی افزود: حضور در نمازجمعه باعث می‌شود افراد شارژ معنوی شوند، نمازجمعه اگر به سخره گرفته شود نشانه جهل افراد است که نمی‌دانند که این نماز چه برکاتی دارد و بی‌توجهی به آن روا نیست چرا که جزو مصادیق الهی است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همه تا شعاع دو فرسخ باید در نمازجمعه شرکت کنند که البته برای برخی افراد با شرایط، استثنائاتی وجود دارد، دشمنان مردم را از نمازجمعه باز می‌دارند چرا که می‌دانند نقش مهمی دارد و هر گامی که به سوی نمازجمعه برداشته می‌شود از آتش جهنم دور می‌شود.

دهشیری تصریح کرد: رهبر انقلاب در جمع مجلسی‌ها، مطالبی را مطرح کردند که برجسته‌ترین آن‌ها تعامل مجلس و دولت بود و گزینش افرادی که باید در میدان باشند توسط رئیس جمهور باید طبق مشخصات تعیین شده رهبری باشد، ایمان‌دار بودن، امید به آینده داشتن، نگرش ملی و کار آمد بودن از این‌ها است.

وی با اشاره به تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب، بیان کرد: دولت چهاردهم سکان دار امور کشور برای چهار سال می‌شود، باید در خدمت مردم به معنای واقعی باشند و کشور را به سمت رشد و پیشرفت ببرند که امید می‌رود کارها به روال خود انجام شود و مردم کشور روبه رشد حرکت کنند.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: عملیات مرصاد روز شکست سخت منافقین بود، قصد داشتند از کرمانشاه به قزوین و تهران برسند اما دراین عملیات ریشه‌کن شدند که امید می‌رود درسی برای همه ستمگران باشد.

دهشیری تاکید کرد: نهم مرداد سالروز انتقال خون است و بسیاری از افراد قصد دارند این عمل نجات‌بخش و بشردوستانه را انجام دهند که در این راستا آوردن تیم سیار برای انتقال خون در شهرستان قابل اهمیت است تا علاقمندان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی بیان کرد: در روزهای گرم تابستانی قرار داریم و با توجه به هشدارها و اطلاعیه‌ها دمای هوا گرم‌تر هم خواهد شد که توصیه می‌شود مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا تابستان را بدون قطعی برق بگذرانیم.