تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729833
شناسه : 3729833
تاریخ :
اجازه ندهید آرمان‌های انقلاب تحریف شود اقتصاد ایران: فارسان- امام جمعه فارسان گفت: نباید اجازه داد عده‌ای اهداف و آرمان‌های انقلاب را محو یا تحریف کنند و تفسیر خنثی از آن ارائه دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان به حمله پهبادی یمن اشاره کرد و بیان داشت: هفته گذشته یمن با پهبادهای خودش تل‌آویو را زد، این سد را شکست و از موانع عبور کرد. رایحه خوش پیروزی به مشام می‌رسد؛ و به حول و قوه الهی با اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است همه شاهد سرنگونی اسرائیل و پیروزی مستضعفین خواهیم بود.
وی تصریح کرد: امام حسین علیه‌السلام با استفاده از همین راهبرد سختی‌های اسارت بعد از خودش را برای آن هموارتر کرد فرمود: پس اولین کار امام تقویت روحیه ایمان و امیدواری به آینده بود.
حجت الاسلام ملک پور اظهار داشت: در ادامه عاشورا کاری که بانوان انجام دادند خیلی پراهمیت و بزرگ است. چون در مقابل رسانه دروغ‌پرداز اموی و تبلیغات و شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی بنی‌امیه همین بانوانِ در اسارت ایستادند و جلوی تحریف حقایق را گرفتند تا دشمن پست‌فطرت که با حذف فیزیکی امام معصوم قصد داشت تمام دین را از اساس برچیند، نتواند با جنگ روایت‌ها تحریف و انحرافی ایجاد کند و جای شهید و جلاد را عوض کند.
امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: همان کاری که امروز شیپورهای خارجی و بوق‌های داخلی انجام می‌دهند تا شاید بتوانند با السن و زبان کاری پیش ببرند. با ایجاد گسل‌های قومی و مذهبی در اجتماع و ایجاد توقعات غیرمنطقی و برخلاف قانون اساسی، آرامش جامعه را به هم می‌زنند.
وی بیان داشت: توصیه‌های رهبر حکیم انقلاب در دیدار نمایندگان، ضمن دعوت به همدلی و تعامل، شاخص‌هایی را برای تشکیل کابینه دولت آینده ارائه دادند که توجه به این شاخص‌ها می‌تواند محور رایزنی و تعاملات مجلس و دولت باشد. لازم می‌بینم یک‌بار دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در به‌کارگیری افراد در پست‌های مختلف که بسیار هشدار دهنده است را یادآوری کنم.
حجت الاسلام ملک پور افزود: بیانات رهبر انقلاب اسلامی باید نصب العین باشد. نباید اجازه داد که شائبه وادادگی در برابر ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی و ملی به مشام برسد، بگردید برای خدمت به مردم خادمانی امین پیدا کنید. قطعاً همه اذعان به فعالیت و خستگی نداشتن شهید جمهور دارند پس این سنخ افراد دغدغه مند کار برای مردم را انتخاب کنید.