تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729828
شناسه : 3729828
تاریخ :
نماز جمعه فرصتی برای تبیین افشای دسیسه های دشمنان است اقتصاد ایران: رودسر -امام جمعه کلاچای گفت: نماز جمعه فرصتی ارزشمند و گرانبها برای تبیین افشای دسیسه های دشمنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور اظهار کرد: نقش و جایگاه نماز جمعه در کشور به عنوان فرصتی ارزشمند در راستای تبیین افشای دسیسه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه میعادگاه معنوی و سیاسی و تجلی جایگاه توحیدی اسلام است، افزود: باید از این جایگاه حاکمیت به خوبی حفظ و صیانت شود و در این صورت است که می‌توانیم دشمن را در رسیدن به اهداف شومش باز داریم.

امام جمعه کلاچای در ادامه به بازی‌های المپیک در کشور فرانسه و حرکت نابخردانه فیفا در پایین کشیدن پرچم روسیه و بر افراشته نگهداشتن پرچم رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: این حرکت فیفا مصداق بارز رفتار دو گانه به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام رضازاده بیان کرد: متأسفانه علی رغم کشتار جمعی که رژیم صهیونسیتی در غزه به راه انداخته ورزشکاران این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس حضور دارند و این رفتار دو گانه هیچ توجیهی ندارد.