تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3729818
شناسه : 3729818
تاریخ :
مشخصات پردازنده و رم پرچم‌دار اقتصادی شیائومی 14T پرو در گیک‌بنچ رؤیت شد اقتصاد ایران: شیائومی 14T پرو، پرچمدار اقتصادی چینی‌ها، احتمالا با تراشه‌ی پرچمدار مدیاتک از راه خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پرچمدار اقتصادی شیائومی 14T پیش‌تر در دیتابیس‌های NBTC و IMEI رؤیت شده بود و حالا جزئیات جدیدی از گوشی جدید شیائومی با حضورش در گیک‌بنچ ۴ فاش شده است.

به‌گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، شیائومی 14T پرو با شماره‌مدل 2407PFN8EG و کدنام rothko در گیک‌بنچ حضور پیدا کرد. جدیدترین گوشی شیائومی از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۳٫۴۷ گیگاهرتز و واحد گرافیکی Mali-G720 بهره می‌برد که احتمالا همان دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس است.

امتیاز بنچمارک شیائومی 14T پرو در گیک‌بنچ
Geekbench

دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در دل شیائومی 14T پرو در گیک‌بنچ با ۱۲ گیگابایت رم همراهی می‌شود. گوشی جدید شیائومی اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

مقالات مرتبط
  • دوربین گوشی‌های مورد انتظار شیائومی 14T احتمالاً پیشرفت چشمگیری خواهد داشت
  • شیائومی 14T پرو جایگاه پرقدرت‌ترین گوشی اندرویدی دنیا را تصاحب می‌کند

شیائومی 14T پرو در گیک‌بنچ در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب موفق شد ۹۳۶۹ و ۲۶٬۰۸۳ امتیار کسب کند. پرچمدار اقتصادی شیائومی احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

از سایر مشخصات احتمالی شیائومی 14T پرو می‌توان به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی 1.5K اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴٬۰۰۰ نیت در کنار حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیانی از شارژ ۱۲۰ وات اشاره کرد.