تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729817
شناسه : 3729817
تاریخ :
لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی/ مساجد استان سمنان همکاری کنند اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی آب و برق در همه بخش‌ها تاکید کرد و گفت: مساجد استان نیز باید در این حوزه همکاری بیشتری داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) بابیان اینکه به دلیل اوج گرما با چالش‌های بسیار در حوزه انرژی مواجه هستیم، ابراز داشت: می‌بایست همه بخش‌ها و گروه‌ها برای پایداری آبرسانی و شبکه توزیع برق در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود تا مساجد در ایام عزاداری از این فرصت برای بیان معضلات کم آبی و راه‌های مدیریت مصرف انرژی استفاده کنند، افزود: برای گذار از اوج گرما کمک همه بخش‌های مختلف جامعه نیاز اساسی و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی لاهه برای جنایت علیه بشریت محکوم شده است، ابراز داشت: پیگیری حق خواهی مردم مظلوم جبهه مقاومت توسط آزادی خواهان جهان ضروری است.

مطیعی بابیان اینکه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب در سفر به سمنان سپاه قائم این استان نقش اساسی داشته است، تصریح کرد: رشادت و دلیری مردمان این مرز و بوم در دفاع از وطن در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی بابیان اینکه تعداد افراد معتقد به شیعه در جهان رو به افزایش است، افزود: تعطیلی مراکز فرهنگی آلمان به دلیل فروش کتاب قرآن خود نمونه بارز از ناخرسندی دشمنان از این رویه است.