تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729816
شناسه : 3729816
تاریخ :
انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت امروز در اوج اقتدار قرار دارند اقتصاد ایران: ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت امروز در اوج اقتدار قرار دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت در مقیاس جهانی نقش‌آفرینی می‌کند، مردم مسلمان و مبارز یمن که سال‌های سال است در بدترین شرایط مورد تجاوز دشمنان قرار گرفت و استکبار جهانی انواع بمب‌های خود را بر سر آن‌ها ریخت، امروز برای کمک به برادران مظلوم خود در غزه وارد عرصه دفاع می‌شوند.

وی یادآور شد: امروز مبارزان یمنی موفق می‌شوند که پهبادی بسازند که آمریکا، انگلیس و اسرائیل قدرت ره‌گیری آن‌را نداشته‌اند و با مسافت حدود ۲ هزار کیلومتر، قلب اسرائیل غاصب، تل‌آویو را مورد هدف قرار داده و موجب رعب و وحشت جنایتکاری صهیونیسم شد و بعضی از آگاهان نظامی استکبار جهانی، اقرار کردند که ما محکوم به شکست هستیم و این کار ارزشمندی است که مجاهدین انصارالله برای دفاع از مردم مظلوم غزه انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها در کشور ما آن‌چنان مرعوب قدرت آمریکا بودند که می‌گفتند اگر آمریکا اراده کند با یک دکمه می‌تواند کشور ما را نابود کند، اما امروز می‌بینیم نه‌تنها آمریکا، بلکه هم‌پیمانان و ناتو وارد جنگ با یمن شده و نمی‌توانند کاری کنند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: امروز بیش‌از ۱۷۰ کشتی در دریای سرخ با مقصد رژیم غاصب اسرائیل، مورد هدف انصارالله قرار دارد و قدرت‌های پوشالی دنیا از مقابله با انصارالله عجز مانده‌اند و این امداد غیبی و قدرت ایمان و اسلامی است و باید دانست که پیروزی نهایی برای اسلام است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه آب و برق و فرهنگ سازی در این زمینه، ابراز کرد: با صرفه جویی در مصرف انرژی، زمینه بهره مندی همه آحاد جامعه از این نعمت خدادادی که با هزینه‌های زیاد تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، را فراهم کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به ضرورت رعایت عدالت در توزیع آب در سطح مناطق مختلف استان و رفع کمبودها در سطح محلات، یادآور شد: در رابطه با آبرسانی به مناطق مختلف شهر، اگر چنانچه کمبودی وجود دارد، این کمبود در همه محله‌ها به‌صورت مساوی تقسیم شو و عدالت در توزیع آب در شهر رعایت شود، هر چند باید با صرفه جویی از این کمبودها جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر درس آموزی از رویدادهای تاریخی و حوادث مردادماه، اظهار کرد: پنجم مردادماه ۱۳۶۷ عملیات پیروزمندانه مرصاد اتفاق افتاد و خداوند متعالی در آن شرایط به ما کمک کرد که عزت، استقلال و ناموس کشور را در برابر تجاوز دشمن حفظ کنیم.