تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729813
شناسه : 3729813
تاریخ :
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت اقتصاد ایران: اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار کرد: واژگونی وانت پیکان ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در نجف آباد- اتوبان سردار کاظمی رو به روی شهرک آزادگان اتفاق افتاده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۸ نفر شامل ۳ خانم، یک مرد، یک کودک پسر و ۳ کودک دختر در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های منتظری و فاطمه الزهرای نجف آباد منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی ال ۹۰ در جاده خورجندق گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۰ صبح به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه نیز ۵ نفر شامل ۲ خانم، یک مرد، یک کودک دختر و یک کودک پسر مصدوم شدند، ادامه داد: ۲ واحد اورژانس برای این حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان‌های آفتاب هشتم خور و ثامن الحجج جندق اعزام کردند.