تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729791
شناسه : 3729791
تاریخ :
۵موکب در میاندوآب برای پذیرایی از زائران اربعین راه اندازی می شود اقتصاد ایران: ارومیه - فرماندار ویژه میاندوآب گفت: همزمان با همایش پیاده روی اربعین ۵ موکب در مسیر زائران اربعین درشهرستان میاندوآب راه اندازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی بوده و کمیته‌های ستاد اربعین در میاندوآب مشخص شده است.

وی ادامه داد: کمیته‌های ستاد اربعین مشخص شده و مسئولان کمیته‌ها نیز موظف به تشکیل جلسات مربوطه، ارائه برنامه و جدول زمانبندی اجرای مصوبات هستند و در زمان تعیین شده از سوی ستاد اربعین نیز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی گفت: از ۱۶ مرداد تا ۷ شهریور، ۹ موکب شامل ۴ موکب در خارج از کشور و ۵ موکب نیز در مسیر زائرین کربلا در شهر میاندوآب توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه خدمات خواهند کرد.

رضایی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اسکان زائرین در مساجد شهرستان و همچنین تهیه غذای هزار نفر در روز شامل صبحانه، نهار و شام در مواکب خارج از کشور اندیشیده شده و در صورت حمایت‌های مالی این میزان قابل افزایش نیز خواهد بود.

شهرستان میاندوآب با قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق در مسیر تردد زائران اربعین حسینی هم در محور جنوب و هم در محور شمال‌غرب و مرز تمرچین است.