تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729790
شناسه : 3729790
تاریخ :
دولت به دنبال افرادی امین و امیدوار به آینده برای کابینه باشد اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: دولت باید به دنبال انتخاب افرادی امین، صادق، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، کارآمد، امیدوار به آینده، ندشتن سوء سابقه و غرق نشدن در مسائل سیاسی و جناحی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به خطبه ماندگار امام سجاد (ع) در شهر شام و در کاخ یزید اظهار کرد: امام سجاد (ع) با این خطبه حماسی و ماندگار روشنگر بود و مانع تحریف حماسه عاشورا شد.

وی افزود: اگر روشنگری حضرت زینب (س) در کوفه و امام سجاد (ع) در شام مانع تحریف واقعه عاشورا شد و اگر این دو خطبه نبود کربلا در کربلا می ماند.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به شکست عملیات مرصاد تصریح کرد: دشمن با این تصور که جمهوری اسلامی وضعیت خوبی از نظر توان نظامی ندارد سه روز بعد از پذیرش قطعنامه از دو محور به این کشور حمله کردند اما دیدیم با جانفشانی ملت ایران این نقشه دشمن نیز شکست خورد.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه روز تنفیذ رییس جمهور منتخب توسط مقام معظم رهبری است، ادامه داد: تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حقیقت اعتبار بخشیدن و مشروعیت بخشیدن رییس جمهور منتخب بر قوه مجریه است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رییس جمهور تصمیمات و اقداماتی را انجام می دهد که در ید اختیار ولایت فقیه است و برای انجام این امور اذن و نیابت انجام این امور را که مختص ولایت فقیه است با تنفیذ کسب می کند.

وی با بیان اینکه برای همه متدینین و انقلابیون انتخاب وزرا نگرانی و دغدغه هایی ایجاد کرده است، گفت: دولت باید به دنبال انتخاب افرادی امین، صادق، متشرع، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، کارآمد، امیدوار به آینده، ندشتن سوء سابقه و غرق نشدن در مسائل سیاسی و جناحی باشد.

امام جمعه اسفرورین تاکید کرد: هدف و خواسته ما این است که قطار انقلاب و کشور از مسیر خارج نشده و به انحراف کشیده نشود.

وی ادامه داد: با افزایش میزان گرما وضعیت مصرف برق حالت بحرانی به خود می گیرد و نیاز است همه مردم نسبت به مدیریت مصرف و صرفه جویی دقت بیشتری داشتنه باشند.