تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3729781
شناسه : 3729781
تاریخ :
ژنرال اسرائیلی: ۸۰ درصد از تونلهای حماس پابرجاست اقتصاد ایران: ژنرال اسحاق بریک ضمن حمله شدید به نتانیاهو و فرماندهان ارتش این رژیم اذعان کرد که هشتاد درصد از تونلهای حماس همچنان پابرجاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسحاق بریک ژنرال اسرائیلی به شدت به نتانیاهو و فرماندهی نظامی این رژیم حمله کرد.

وی افزود: فرماندهان عالی رتبه ارتش به اینکه هدف اساسی که غلبه بر حماس است محقق نشده است، اذعان نمی‌کنند و به فریب اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهند. ارتش به هدف اصلی خود در حمله به نوار غزه که همان نابودی حماس بود دست نیافته است.

بریک تاکید کرد: هشتاد درصد از تونل‌های حماس همچنان برقرار است و شمار مبارزان جنبش حماس ده‌ها هزار نفر است. حماس برقرار خواهد بود و تهدیدی واقعی برای اسرائیل است.

این ژنرال اسرائیلی افزود: هر روز که از جنگ می‌گذرد اسرائیل در دنیا منزوی‌تر می‌شود و از حیث اقتصادی فرو می پاشد و اسیر اختلافات داخلی است.

وی تاکید کرد: باید اسرائیلی‌ها را قانع کنید که چرا به دلیل واهی غلبه بر حماس، از اسیران دست کشیدید. اسرائیلی‌ها شمار ا نخواهند بخشید و اقدامات شما در تاریخ ماندگار خواهد شد.