تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729780
شناسه : 3729780
تاریخ :
دولت و مجلس در گزینش وزرا توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه هرمز انتخاب وزرا را نخستین آزمون دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم دانست و گفت: دولت و مجلس در گزینش وزرا توصیه‌های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جزیره هرمز ضمن دعوت از مردم برای رعایت تقوا اظهار کرد: پایگاه نماز جمعه مرکزی برای تداوم جریان هدایت جامعه اسلامی است که مردم را نسبت به حقایق مطلع و آگاه می‌کند.

وی افزود: برگزاری هفتگی نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی ملت ایران و نفس قدسی امام خمینی (ره) است.

امام جمعه هرمز در بخش دیگری از سخنانش راز ماندگاری حماسه حسینی را اهتمام امام سجاد علیه السلام به جهاد تبیین دانست و گفت: همه باید این ابتکار را در دستور کار خود قرار دهیم.

رستاخیز معرفی کابینه و رأی اعتماد به آن‌ها را نخستین آزمون مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم معرفی کرد و بیان کرد: دولت و مجلس بایستی در گزینش وزرا به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی ادامه داد: لازم است برای انتخاب کابینه‌ای قوی تعلقات سیاسی کنار گذاشته شود و منافع ملی بر منافع حزبی و جناحی مقدم شمرده شود.

امام جمعه هرمز در پایان با اشاره به چالش آفرینی یمنی‌ها برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز در حال ناامن‌تر شدن است و همین امر منجر به شکل گیری مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی شده است.