تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729767
شناسه : 3729767
تاریخ :
رزنده: برزیل شانس کمی برای قهرمانی دارد/ پیر شده‌ام اقتصاد ایران: از نگاه کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل، این تیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شانس کمی برای قهرمانی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو رزنده پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل، پنجمین حضور خود در بازی‌های المپیک را تجربه می‌کند که در سه مورد توانسته است به فینال برسد و در سال 2016 قهرمان شود.

رزنده در مورد حضورش در پنجمین المپیک اظهار داشت: اگر چیزی تغییر کرده باشد، این است که من پیرتر شده‌ام (می‌خندد) اما ما تعهد و فداکاری زیادی از سوی کل تیم و کادر فنی داریم و این چیزی است که در طول سال‌ها تغییر نکرده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: از میان تمام المپیک‌هایی که من در آن بازی کرده‌ام، مطمئناً بازی‌های 2024 پاریس، المپیکی است که برزیل کمترین شانس را برای قهرمانی دارد. این بخشی از مشکل ماست، باید بپذیریم که در این چرخه المپیک به اندازه سایرین ثبات نداشته‌ایم. با وجود برنز مسابقات جهانی که دستاورد بزرگی بود، لحظاتی داشتیم که والیبال خوبی بازی نکردیم.

رزنده گفت: نکته مهم اما این است که اکنون با روحیه مناسب، آماده نبرد هستیم و خون جلوی چشم‌های ما را گرفته است. برزیل، نماینده مردم زیادی در المپیک است. ما باید با اعتماد‌به‌نفس وارد زمین شویم و سرمان را بالا بگیریم و همه حریفان را شکست بدهیم.

پاسور تیم ملی برزیل تصریح کرد: ما هر روز رؤیای حضور در المپیک را داشتیم و آرزوی‌مان کسب مدال است. ما می‌دانیم که مسابقات والیبال مردان المپیک، چقدر سخت است، ولی در مقابل، اعتمادبه‌نفس بالایی داریم.

وی در پایان گفت: با وجودی که خیلی‌ها، برزیل را مدعی قهرمانی نمی‌دانند، اما ما پیراهن این تیم را بر تن می‌کنیم که وظیفه سنگینی است. ما با تمام قدرت از همان لحظه اول وارد زمین می‌شویم.

انتهای پیام/