تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729763
شناسه : 3729763
تاریخ :
نمازجمعه سنگر انقلاب است/ نه به واردات برنج اقتصاد ایران: ساری -نماینده ولی فقیه در مازندران از نمازجمعه پایگاه خدمت و سنگر انقلاب اسلامی یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آ یت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامی‌داشت سالروز تأسیس ستاد نماز جمعه افزود: نماز جمعه مهمان هر شهری است و باید با مهمان خوش رفتاری کرد.

وی حضور باشکوه در آئین نماز جمعه را ضروری دانست و گفت: باید از برکات نماز جمعه استفاده کرد.

وی یاد خاطره ۸۸ شهید ستار نمازجمعه را گرامی داشت و افزود: نماز جمعه، مایه تقویت وحدت است.

آیت الله لائینی از نماز جمعه به عنوان سنگر انقلاب یاد کرد و گفت: نماز جمعه محل پرورش و قدمگاه شهیدان است زیرا تمام شهیدان اهل نماز جمعه بودند.

امام جمعه ساری از نماز جمعه به عنوان پایگاه خدمت یاد کرد و با اشاره به سالروز عملیات مرصاد ادامه داد مازندران در عملیات مرصاد و مبارزه با منافقان کوردل نقش محوری داشته است.

نماینده ولی فقیه استان مازندران همچنین با اشاره به روز جهانی شیر مادر گفت: متأسفانه فرزند شیرخوار کم داریم و باید به مسأله جمعیت و فرزندآوری توجه تا جمعیت به سمت جوانی حرکت کند.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: کنگره‌ای به مناسبت گرامیداشت این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به گرمای فصل تابستان گفت: معدل مصرف در ایران نسبت به جهان بالا است و باید صرفه‌جویی توجه شود.

امام جمعه ساری با اشاره به فصل برداشت برنج از دولتمردان خواست تا از واردات برنج در چهار ماه پیش روی خودداری شودو افزود: همچنین اجازه ترخیص صدها هزار تن برنج که از ماه‌های قبل وارد و در بنادر دفاع شده است، داده نشود.

آیت الله لایینی تاکید کرد علاوه بر این برای واردات برنج از ارز ترجیحی استفاده نشود و این مصوبه در سفر آخر شهید رئیسی به مازندران تصویب شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس اشاره و اضافه کرد: کسی باید میدان دار عرصه‌های مختلف باشد که امین و صادق و معتقد به جمهوری اسلامی باشد..