تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729747
شناسه : 3729747
تاریخ :
مردم حوصله دعواهای سیاسی ،حزبی و جناحی را ندارند اقتصاد ایران: دماوند - امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مجلس و دولت برای خدمت به مردم باید منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم کنند، گفت: مردم حوصله دعواهای سیاسی ،حزبی و جناحی را ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه با هدایت و عنایت الهی و با حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد اظهار کرد: اکنون ملت ایران منتظر برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف برای به دست گرفتن سکان ریاست جمهوری اسلامی ایران هستند.️

وی گفت: رئیس جمهور منتخب مورد تأیید ولی امر مسلمین از مشروعیت دینی و سیاسی برخوردار است و وزرای پیشنهادی رئیس جمهور باید از نمایندگان مجلس که نمایندگان مردم هستند رأی اعتماد بگیرند و این به معنای اوج مردم سالاری است، مجلس و دولت برای خدمت به مردم باید منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم کنند و با همدلی و تعامل کار را پیش ببرند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه مردم حوصله دعواهای سیاسی و حزبی و جناحی را ندارند افزود: مردم منتظر اقدامات مؤثر دولت برای بهبود وضع اقتصادی هستند و امیدواریم با همکاری خوب مجلس و رئیس جمهور، دولتی مقتدر، انقلابی و جهادی روی کار بیاید و ایران عزیز را به قله‌های پیشرفت و معنویت نزدیک کند ️ همه باید به رئیس جمهور کمک کنند تا مطالبات مردم و رهبری را پیگیری و مشکلات کم شود و این خواسته‌ها انشاالله با وحدت و همدلی برآورده می‌شود.

خطیب نماز جمعه ورامین ضمن گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: امام خمینی (ره) توصیه می‌کردند که ائمه جمعه باید مردم را به وحدت دعوت و از تفرقه بر حذر دارند و مردم را به پشتیبانی از ارگان‌های نظام و نهادهای انقلابی تشویق کنند، نماز جمعه متعلق به مردم است و برای خدا برگزار می‌شود.

فتاح دماوندی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با نسل کشی بی‌سابقه مردم مظلوم غزه، نفرت جهانی را علیه خود برانگیخته است. اما هنوز سران کشورهای اسلامی اقدام مؤثری برای نجات زنان و کودکان بی‌پناه غزه انجام نداده‌اند. ️ غزه این روزها و ماه‌ها کربلاست. مردم غزه از آب و غذا و دارو محرومند. نتانیاهو یزید زمان است. ️ برای پیروزی انصارالله یمن و حزب الله لبنان و جبهه مقاومت دعا می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم شهرستان دماوند از مسئولین اجرایی عدالت در مصرف آب است، مردم می‌پرسند چرا در برخی از ویلاهای خوش نشین‌ها و ثروتمندان استخرهای شنای پر از آب است و همزمان آب برخی مناطق شهری یا روستایی قطع می‌شود، هزاران چاه آب غیر مجاز در این شهرستان وجود دارد که وجود و مصرف از آنها سطح آب زیرزمینی را پایین برده و مردم را برای استفاده از آب شرب و کشاورزی دچار مشکل کرده است، اگر آب و برق مشترکین پرمصرف یا غیر مجاز قطع بشود مردمی که به صورت مجاز اشتراک دارند می‌توانند مدت زمان بیشتری از آب و برق استفاده کنند ️ برخی از ویلانشینان و مسافران با ایجاد سر و صدا و پخش موسیقی تا نیمه‌های شب برای همسایگان مزاحمت ایجاد می‌کنند که نیروی انتظامی باید با آنها برخورد کند.