تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3729741
شناسه : 3729741
تاریخ :
امیر واحدی با مادران شهیدان شریفیان و سرهندی دیدار کرد اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز عملیات مرصاد، با مادران شهیدان سرباز شریفیان و خلبان سرهندی دیدار و گفتگو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا امروز به مناسبت سالروز عملیات مرصاد با مادر سرباز شهید حسین شریفیان پور و مادر خلبان شهید مسعود سرهندی دیدار و با اهدا لوح از آنها تقدیر به عمل آورد.

شهید خلبان مسعود سرهندی در سال ۱۳۶۱ در رشته خلبانی نیروی هوایی استخدام و به عنوان کابین عقب هواپیمای F4 مشغول انجام وظیفه شد و در یک مأموریت گشت زنی در منطقه هوایی بوشهر (خورموج) در مورخه ۱۵ /۹ / ۱۳۶۶ به همراه خلبان علیرضا دباغیان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

سرباز شهید حسین شریفیان پور در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمدند و پس از اتمام تحصیلات دیپلم به خدمت سربازی اعزام و پس از طی دوره آموزشی به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در مورخه ۳ / ۸ /۱۳۶۱ در حین اعزام به مناطق کرند غرب و سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل شد.