تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729732
شناسه : 3729732
تاریخ :
پارک خانواده شورابیل آماده راه‌اندازی شد اقتصاد ایران: اردبیل- همزمان با فصل گردشگری و حضور مسافران بیشمار، پارک خانواده شورابیل اردبیل آماده بهره‌برداری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اردبیل ظهر جمعه در بازدید از آخرین آمادگی‌ها برای افتتاح پارک خانواده در شورابیل، اظهار کرد: این پارک در اطراف شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری در حال تکمیل و راه‌اندازی است و برای ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مسافران و گردشگران نیز امکان پارک فراهم شده است.

محمود صفری تصریح کرد: در این پارک امکان برپایی چادر در قالب کمپ وجود دارد و در ۴.۵ هکتار پارک خانواده آماده پذیرایی از مسافران، گردشگران و اهالی است تا ساعاتی از روز را در این مجموعه به خوبی سپری کنند.

وی گفت: آب و هوای خنک، دریاچه طبیعی شورابیل در داخل شهر و چشم‌اندازهای زیبا همراه با ترمیم و بهسازی رینگ سلامت شورابیل شرایط خوبی را برای حضور مسافران، گردشگران و اهالی در پارک خانواده فراهم کرده تا بتوانند در این مکان به همراه خانواده ساعات خوشی را تجربه کنند.

شهردار اردبیل افزود: مسیر پیاده‌روی هشت کیلومتر شورابیل همراه با چمن مصنوعی بهسازی و نوسازی شده و امکان برگزاری رویدادهای ورزشی پیاده روی نیز در این مکان مهیا شده است.

صفری رویکرد شهرداری را در دوره جدید گسترش فضای سبز و رسیدن به نقطه استاندارد در سطح ملی عنوان کرد و ادامه داد: بیش از ۷۰ هکتار پارک در مبادی ورودی شهرها و نقاط مختلف در حال اجرا است که بر اساس طرح تفصیلی در مناطق شهری جانمایی شده و امکان اجرای آن فراهم است.

وی نمونه این پارک‌ها را میراشرف، شهدای بعثت، شهرک اداری، کوثر و ولیعصر عنوان کرد و گفت: در مجموعه تفریحی، توریستی شورابیل نیز پارک خانواده راه‌اندازی شده تا در مساحت ۴.۵ هکتار فضای ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران، مسافران و اهالی شهر اردبیل در این روزهای خنک فراهم آید.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: ما تمام امکانات خود را در تابستان به کار گرفتیم تا بهترین فضا را برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا کنیم که در روزهای اخیر نیز حجم انبوهی از مسافران وارد اردبیل شده و در شورابیل امکان اسکان و اقامت آنها نیز مهیا است.