تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729699
شناسه : 3729699
تاریخ :
رییس جمهور در تعیین کابینه از مصادیق مورد اشاره رهبری تبعیت کند اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: رییس جمهور منتخب در تعیین کابینه از مصادیق مورد اشاره رهبری تبعیت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران اسلامی پس از انقلاب اظهار کرد: یکی از برکات نماز جمعه ترویج تقوا در جامعه اسلامی است که خود سرمنشا اتفاقات مناسب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: بندگی خداوند باید در مسیر ولایت باشد تا هر آنچه غیر الهی است از میان زدوده شود.

وی در ادامه افزود: دعوت به وحدت و همدلی یکی دیگر از اثرات اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکید رئیس جمهور منتخب مبنی بر استفاده از ظرفیت کارشناسان و توجه اساسی به فرمایشات رهبری گفت: بر اساس همین نگاه لزوم رجوع به فرامین رهبری در تعیین مصادیق انتخاب کابینه دولت احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: تدین، امانت‌داری، پاکدستی، برخورداری از نگرش ملی، مرزبندی با دشمن از مصادیق تعیین هیأت دولت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی به دولت منتخب دریغ نکند.

وی تصریح کرد: موفقیت رئیس جمهور به معنی اعتلای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: متأسفانه در دوران گذشته برخی نمایندگان با دخالت در کار اجرایی از مأموریت‌های اساسی و اصلی خود دور می‌شوند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره جنایات صهیونیست‌ها در غزه خاطر نشان کرد: غزه رسوا کننده چهره زشت غرب وحشی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کودک‌کشی، تخریب منازل، حصر اقتصادی، انسداد مرزهای ارتباطی و… به عنوان رفتارهای جنایتکارانه صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها در غزه است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: نفرت عمومی از صهیونیست‌ها در نقاط مختلف جهان نشان دهنده شناخت مردم از باطن خبیث صهیونیست‌ها است و در نهایت نابودی غده سرطانی اسرائیل را در پی خواهد داشت.