تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729667
شناسه : 3729667
تاریخ :
شناسایی انواع آفات و بیماری‌های موجود در گونه‌های مختلف گون اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت:انواع آفات و بیماری‌های موجود در گونه‌های مختلف گون در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شناسایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست، محسن حبیبی معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص این نشست اظهار کرد: گزارش نهایی طرح شناسایی آفات و بیماری‌های گونه‌های مختلف گون در منطقه حفاظت شد تنگ صیاد که به پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست و توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهیه شده بود مورد بحث، بررسی و داوری قرار گرفت.

حبیبی ادامه داد: در مطالعات انجام شده بر روی گونه‌های گیاهی خشکیده منطقه حفاظت شده تنگ صیاد، انواع آفات و بیماری‌های موجود شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه انجام این مطالعه با مشارکت تعداد زیادی از متخصصین بخش گیاهی و گیاه پزشکی و حشره‌شناسی مرکز تحقیقات زیست محیطی استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان انجام شد، افزود: پس از بازدیدها و مطالعات میدانی و اقدامات آزمایشگاهی اقدام به تهیه گزارش نهایی شده است.

حبیبی خاطر نشان کرد: در گزارش تهیه شده پیشنهادات مؤثر برای مقابله با آفات و بیماری‌های موجود در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد ارائه شده است.