تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3729654
شناسه : 3729654
تاریخ :
شکنجه‌های سیستماتیک در سلول‌های انفرادی و زندان‌های اسرائیل اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت یکی از رهبران حماس را در زندان‌های رژیم صهیونیستی تسلیت گفت و شهادت وی را بر اثر شکنجه‌های سیستماتیک در زندان‌های رژیم صهیونیستی دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای شهادت اسیر فلسطینی شهید مصطفی محمد ابوعره (63 ساله) اهل جنین و از رهبران حماس را تسلیت گفت و اعلام کرد این شهید در زندان‌های رژیم صهیونیستی و در شرایط غیر انسانی، محرومیت و شکنجه های وحشیانه به شهادت رسید.

در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است که شهید مصطفی ابوعره 12 سال از عمر خود را در زندان‌ رژیم صهیونیستی سپری کرد و شاهدی بر شکنجه‌های سیستماتیک و بی توجهی‌های پزشکی عمدی صهیونیست‌ها علیه زندانیان شجاع ملت فلسطین بود.

جهاد اسلامی افزود که این جنایت شنیع به کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نقض حقوق بشر و کنوانسیون های بین‌المللی اضافه می‌شود.

این جنبش فلسطینی از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری خواست که در کنار اسرای فلسطینی قرار بگیرند که در زندان‌های رژیم اسرائیل هستند و به اشغالگران فشار بیاورند تا به اقدامات وحشیانه خود پایان دهد و حقوق زندانیان را تضمین کند.

شیخ مصطفی ابو عره از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس صبح امروز در زندان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید. جنبش حماس شهادت او را بر اثر اهمال پزشکی خبر داد و این رژیم را مسئول مرگ وی اعلام کرد.

حماس از مجاهدان فلسطینی خواست تا با هدف قرار دادن نظامیان رژیم اشغالگر، انتقام خون این شخصیت فلسطینی و دیگر شهدا را بگیرند.

انتهای پیام/