تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3729641
شناسه : 3729641
تاریخ :
پزشکیان: امروز وقت شعار دادن نیست و زمان عمل است اقتصاد ایران: رئیس جمهور منتخب گفت: اگر نپذیریم که از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم و براساس عدالت و انصاف عمل نکنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در آیین «سپاس» که صبح امروز با حضور اعضای ستاد انتخاباتی وی در محل تالار بزرگ کشور برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: اگر دست‌به‌دست یکدیگر نداده، برنامه روشن نداشته باشیم، نپذیریم که از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.

وی افزود: امروز وقت شعار دادن نیست و اتفاقاً وقت عمل کردن است؛ من بارها گفته‌ام که حضرت علی(ع) به مالک اشتر می‌فرماید تو را به سمت ولایتی می‌فرستم که حاکمانی از خوب و بد حکم کرده‌اند، پشت سر به تو نگاه خواهند کرد؛ همان‌گونه که تو به آنها نگاه می‌کردی، پشت سر تو همان حرف‌هایی را خواهند زد که تو پشت سر آنها می‌گفتی.

رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: باید کاری کنیم مردم پشت سر ما حرفی را بزنند که با گفته‌های ما همخوانی داشته باشد.

پزشکیان گفت: اگر درباره حرف‌هایی که زده‌ایم، در عمل به‌گونه‌ی دیگری رفتار کنیم اعتماد و امیدی که در مردم ایجاد کرده‌ایم به ناامیدی و بی‌اعتمادی مبدل خواهد شد. برای اینکه بتوان این کار را انجام داد، باید همه به‌هم کمک کنیم؛ ما یک جناح و دسته نبودیم و اتفاقاً معترض به این بودیم که یک جناح و یک‌دسته باشیم؛ ما می‌گفتیم همه‌ی ایران.

وی اضافه کرد: ایران رنگین‌کمان انسان‌ها، فرهنگ‌ها و قومیت‌هاست؛ بهتر است بگوییم برای ایران‌مان و همه کسانی که در این  کشور زندگی می‌کنند وظیفه داریم بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم. اگر باور کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم، نباید منتظر باشیم کسی که این مرتبه را طی نکرده، در جایی بنشیند که نباید باشد.

ادامه دارد...