تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729618
شناسه : 3729618
تاریخ :
انتخابات مجامع هلال احمر خراسان شمالی برگزار می شود اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از برگزاری انتخابات مجامع این جمعیت در  ۱۹مردادماه با حضور حداکثری اعضاخبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر مشارکت پرشور تمامی اعضا داوطلب در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تا کنون در مجموع ۸ شهرستان، بیش از ۸۴ نفر در بخش اجرایی و ۱۹ نفر در بخش بازرسی به عنوان نامزد انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: با بررسی مدارک و مستندات ارائه شده ۶۳ نفر در بخش اجرایی و ۱۶ نفر در بخش بازرسی تأیید شده‌اند.

وی افزود: پس از بررسی سوابق نامزدها توسط هیئت نظارت و تأیید نهایی اسامی نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر خراسان شمالی اعلام و منتخبین با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضا هیئت اجرایی و بازرسی شهرستان‌ها برگزیده خواهند شد.

محبان در پایان گفت: انتخابات مجامع هلال‌احمر خراسان شمالی با حضور پرشور و حداکثری اعضای داوطلبان، امداد و جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در روز ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد.