تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3729597
شناسه : 3729597
تاریخ :
حماس: اگر آمریکا نگران درد مردم غزه است جنگ را متوقف کند اقتصاد ایران: عزت الرشق از رهبران حماس اعلام کرد ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت ارتش نازی بر می داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس، اعلام کرد که کاملا هریس تبلیغات انتخاباتی خود را با دروغ‌های ساختگی و نادیده گرفتن حقوق بشری که مدعی حمایت از آن است و حق مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی که در قوانین بین‌الملل مورد تاکید قرار گرفته و رویکرد و نگرشی انحرافی به نفع این رژیم و علیه ملت فلسطین و حق زندگی آن آغاز کرد.

این رهبر حماس در ادامه افزود که دولت آمریکا با توجه به اینکه می‌داند نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بارها مانع رسیدن به توافق شده، باید برای توقف جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه تلاش کند و او را تحت فشار قرار داده و مجبور به توقف جنگ وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع غزه کند.

عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از ارتش نازی بر می داشتند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد که شهدای غزه صرفا افرادی نیستند که مرده‌اند، بلکه آن‌ها غیرنظامیانی از جمله زنان، سالخوردگان، کودکان و آوارگانی هستند که توسط ارتش صهیونیستی نازی با تصمیمی جنایتکارانه، سلاح، پوشش مستقیم و کامل سیاسی آمریکا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/