تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3729588
شناسه : 3729588
تاریخ :
از آغاز «طوفان‌الاقصی» چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند؟ اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی جدیدترین آمار نظامیان صهیونیستی را که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی به هلاکت رسیده‌اند منتشر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» در گزارشی آخرین آمار نظامیان صهیونیستی را که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به هلاکت رسیده‌اند اعلام کرد.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون ۶۸۸ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین این رسانه صهیونیستی تاکید کرد که از مجموع این ۶۸۸ نظامی صهیونیستِ کشته‌شده، ۳۲۳ نظامی در نبردهای زمینی جاری در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

گفتنی است این دست آمارها در حالی از سوی رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در نوار غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.