تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729579
شناسه : 3729579
تاریخ :
میزبانی فرانسه صدای اروپایی‌ها را هم درآورد/ رستوران تحریم شد! اقتصاد ایران: مسئولان کاروان ورزش بریتانیا به نشانه اعتراض به کیفیت پایین غذا و کمبود مواد غذایی حضور در رستوران دهکده بازی های المپیک را تحریم کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در شرایطی که تعداد زیادی از کشورهای شرکت کننده به میزبانی فرانسوی ها اعتراض و از کیفیت پایین و کمبود مواد غذایی گلایه کرده اند، در فاصله یک روز تا شروع رسمی این بازی ها، مسئولان بریتانیایی هم اعلام کردند دیگر به رستوران دهکده نخواهند رفت!

ورزشکاران و مسئولان تیم بریتانیا در بازی‌های المپیک پاریس اعلام کردند که دیگر از رستوران‌های دهکده المپیک استفاده نخواهند کرد. آنها نیز به کمبود مواد غذایی و ارائه گوشت خام اعتراض دارند.

اندی آنسون، مدیر اجرایی کمیته المپیک بریتانیا گفت: ورزشکاران ما تصمیم گرفته‌اند که در جای دیگری غذا بخورند، بنابراین باید سرآشپز دیگری بیاوریم چرا که تقاضاها بسیار زیاد است. برخی غذاها کم هستند. تخم مرغ، مرغ و کربوهیدرات‌های خاص خیلی کم است و کیفیت غذا نیز مهم است.

سی و سومین دوره بازی های المپیک از امروز جمعه ۵ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و تا روز ۲۱ مرداد به میزبانی پاریس ادامه خواهد داشت.