تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729561
شناسه : 3729561
تاریخ :
آمادگی کامل کرمانشاه در تامین کالاهای اساسی طی ایام اربعین ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از آمادگی کامل این استان در تامین کالاهای اساسی طی ایام اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت و با هدف بررسی وضعیت تأمین کالاهای مورد نیاز این استان و هیئات مذهبی طی ایام اربعین برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که حدود پنج میلیون مسافر طی ایام اربعین از استان کرمانشاه عبور کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم در زمینه خدمات رسانی، اسکان، حمل و نقل و تأمین کالاهای مورد نیاز از قبیل برنج، گوشت، شکر، آرد و سایر کالاهای اساسی طی ایام اربعین انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشکیل بازارچه‌های موقت با محوریت عرضه کالاهای ضروری ویژه پیاده روی اربعین و ارائه محصولات خوراکی و صنایع دستی این استان خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها در ورودی‌های شهرستان‌های کرمانشاه برپا می‌شود.

محمدی با اشاره به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته، تاکید کرد: کرمانشاه آماده میزبانی با شکوه از زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی خواستار همکاری همه جانبه دستگاه‌های دولتی و خصوصی این استان طی ایام اربعین شد.

گفتنی است، در این نشست وضعیت قیمت و توزیع کالاهایی از قبیل گوشت، شکر، برنج، سیمان و میلگرد مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.