تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729553
شناسه : 3729553
تاریخ :
نمایش خیابانی «آب» به مناسبت روز ملی کرمانشاه اجرا می‌شود اقتصاد ایران: کرمانشاه- رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: نمایش خیابانی آب به مناسبت روز ملی کرمانشاه در شهر کرمانشاه اجرا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مجموع اقدامات تدارک دیده شده به مناسبت روز ملی کرمانشاه، اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اینکه امسال نخستین سالی است که روز کرمانشاه به عنوان یک روز ملی در تقویم به ثبت رسیده است.

وی افزود: اجرای نمایش خیابانی آب یکی از اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه است که به نویسندگی و کارگردانی سعید ذبیحی است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: نمایش خیابانی آب درباره زندگی ۲ برادر ۲ قلو است که در عملیات کربلا چهار و مرصاد حضور داشتند که به وقایع رخ داده شده در این نمایش پرداخته می‌شود.

درخشی در ادامه به برگزاری نمایش خیابانی آب به صورت سه روز متوالی در پارک‌های شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این نمایش در روز جمعه پنجم مرداد ماه در پارک معلم، روز شنبه ششم مردادماه در پارک لاله و روز یکشنبه هفتم مردادماه در پارک زنبق رأس ساعت ۱۹:۳۰ اجرا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در پایان اجرای نمایش خیابانی آب فیلم سینمایی ماجرای نیم روز اکران خواهد شد.