تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3729550
شناسه : 3729550
تاریخ :
ایستر اگ جذاب قابلیت Circle to Search؛ وقتی ددپول و ولورین روی صفحه گوشی ظاهر می‌شوند اقتصاد ایران: اولین ایستر اگ قابلیت circle to search حال و هوای فیلم ولورین و ددپول را گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس گزارش 9to5Google، همزمان با اکران فیلم ولورین و ددپول، قابلیت Circle to Search نیز به تبلیغ این فیلم هیجان‌انگیز و مورد انتظار می‌پردازد. حین استفاده از ویژگی Circle to Search برای جست‌‌وجو درباره‌ی موضوعات مربوط‌به این فیلم، تصویر ولورین، ددپول یا داگ‌پول روی صفحه ظاهر می‌شود.

ایستر اگ داگ‌پول در قابلیت circle to search
ایستر اگ ولورین در قابلیت circle to search
ایستر اگ ددپول در قابلیت circle to search

گوگل برای ترغیب کاربران به استفاده از قابلیت Circle to Search، اولین ایستر اگ این ابزار را با حال و هوای فیلم جدید ولورین و ددپول به‌اشتراک گذاشته است.

مقالات مرتبط
  • قابلیت کاربردی Circle to Search احتمالاً به گوگل کروم می‌آید
  • ویژگی اسکن کد QR ازطریق قابلیت Circle to Search به‌نمایش درآمد

ایستر اگ در هر نسخه از سیستم‌‌عامل اندروید طراحی جدیدی به خود می‌گیرد، جنبه‌ی سرگرمی دارد و ممکن است شامل یک بازی کوتاه شود. در سرویس‌های گوگل، ایستر اگ‌های فراوانی قرار داده شده است.

Circle to Search در ابتدا یکی‌از قابلیت‌های بسیار کاربردی در گوشی‌های پرچمدار ازجمله سری گلکسی S24 و گوشی پیکسل بود؛ اما اکنون تعداد بیشتری از گوشی‌ها به این قابلیت جادویی مجهز شده‌اند. گوگل قصد دارد تا قبل‌از پایان سال ۲۰۲۴ بیش‌از ۲۰۰ میلیون دستگاه را به ویژگی Circle to Search مجهز کند.