تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729545
شناسه : 3729545
تاریخ :
طرح «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه الگوی موفقی برای کل کشور است اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: طرح «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه الگوی موفقی برای کل کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از کلانتری ۲۲ بهمن کرمانشاه، اظهار کرد: همانگونه که در قانون آمده مسئولیت نظم و امنیت جامعه با مجموعه انتظامی است و در این میان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی پلیس و خط مقدم مأموریت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در امنیت بخشی ایفا می‌کنند.

وی افزود: در واقع کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها امروز به ملجاء امیدی برای مردم و افراد نیازمند کمک تبدیل شده و انتظار دارند همچون یک حامی مطمئن مشکلات‌شان را حل و فصل و حق از دست رفته را به آنها بازگردانند.

رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اجرای موفق طرح هر کلانتری یک شهر در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند با کمی تقویت و افزودن مواردی دیگر در کل کشور نیز به مرحله اجرا درآمده و باعث ارتقای امنیت شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: اجرای طرح هر کلانتری یک شهر علاوه بر افزایش احساس امنیت، باعث افزایش سطح خدمات ارائه شده به اقشار مختلف مردم نیز چه در کیفیت و چه در کمیت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه بازدید از کلانتری و دیداری که با چند تن از شهروندان، خوشبختانه متوجه ارتقا احساس امنیت در کرمانشاه شدم که یکی از دلایل آن قطعاً اجرای موفق همین طرح هر کلانتری یک شهر است که با درایت سردار حاجیان فرمانده مدبر و خلاق انتظامی این استان اجرا شده است.

سردار معصوم بیگی همچنین با اشاره به کاهش جرایم در کرمانشاه، افزود: می‌توان با کارهای علمی و عملی شرایط ایمن‌تر و بهتری را در جامعه برای شهروندان ایجاد کرد.

وی در پایان سخنانش با تجلیل از اقدامات فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در اجرای کارهای نوآورانه، گفت: خوشبختانه همدلی خوبی میان مجموعه انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه وجود دارد و همین عامل سبب شده تا اقداماتی خوبی در راستای ارتقا امنیت ایجاد شود.