تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3729533
شناسه : 3729533
تاریخ :
جزئیات محدودیت پروازی فرودگاه مهرآباد در روز تحلیف اقتصاد ایران: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ابلاغ محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف خبر داد و گفت:بر اساس برآوردها حداقل ۶۰هیئت دیپلماتیک در مراسم تحلیف شرکت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ ابراهیم مرادی اظهار کرد: شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

وی افزود: همه پروازهای VFR (پروازهای با دید) برای روزهای 7 و 9 مرداد ماه در داخل پایانه هوایی تهران تعلیق شد. همچنین، پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت 12 به وقت محلی به صورت عادی انجام خواهد شد. از ساعت 12 تا تا ساعت 22 این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی را نخواهد پذیرفت و تنها پروازهای داخلی خروجی از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه‌روز 9 مرداد، آماده پذیرش پروازهای VIP خواهد بود.

مرادی اضافه کرد: این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده است. بر اساس برآوردها حداقل 60 هیئت دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/