تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3729529
شناسه : 3729529
تاریخ :
تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه اقتصاد ایران: حملات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و به صورت مداوم شمار شهدا و زخمی‌ها در این باریکه در حال افزایش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نقاط مختلف نوار غزه را به صورت هوایی و زمینی مورد هجوم قرار می‌دهد و شمار بیش‌تری از فلسطینیان را به شهادت می‌رساند و زخمی می‌کند.

تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه

۵ شهید و چندین زخمی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر غزه

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی در شرق شهر غزه ۳ نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در مرکز شهر غزه نیز ۲ شهید و چندین زخمی را بر جای گذاشت.

همچنین جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه به سوی فلسطینیان آتش گشودند.

منطقه «الرحمه» واقع در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز به شدت از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شمال شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

منطقه تل‌الهوی در جنوب غرب شهر غزه و مناطق شرقی منطقه «الشعف» در شرق شهر غزه نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه

نظامی صهیونیست بر اثر شلیک موشک ضدزره در جنوب غزه از پا درآمد

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی دیگر از نظامیان این رژیم در غزه خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این نظامی در نتیجه شلیک موشک ضد زره به بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای جنوب غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین از پا درآمده است.

این منابع بیان کردند که موتی ریوا نظامی یگان مهندسی تیپ گعفاتی ارتش رژیم صهیونیستی است که بر اثر شلیک موشک ضد زره به سمت بولدوزری نظامی در رفح کشته شده است.

تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر اقدام به یورش گسترده به کرانه باختری کردند.

بر این اساس، خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد که نظامیان صهیونیست با یورش به شرق کرانه باختری دست‌کم ۱۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را دستگیر کردند. بسیاری از این دستگیرشدگان اقوام افراد تحت تعقیب بودند.

به نظر می‌رسد مقامات صهیونیست با دستگیری زنان و کودکان به دنبال تحت فشار قراردادن افراد تحت تعقیب فلسطینی برای تحویل خود به نظامیان این رژیم هستند.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به شهر قلقیلیه، علاوه بر دستگیری فلسطینیان، اقدام به جستجوی خانه‌ها و حمله به ساکنان آن کردند. در این شهر ۵ فلسطینی دستگیر شدند.

برخی از منابع نیز از درگیری مسلحانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر می‌دهند.