تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729512
شناسه : 3729512
تاریخ :
نماز جمعه دستاورد راهبردی انقلاب اسلامی است اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: نمازجمعه یکی از دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان، اظهار داشت: مردم شهرستان دیر در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۳ درصد و در مرحله دوم بالای ۷۴ درصد مشارکت داشتند.

فرماندار شهرستان دیر با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب در کشور، افزود: نمازجمعه یکی از دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نمازجمعه از ابتدای انقلاب تا امروز در راستای همدلی و وفاق و موضوعات بسیار مهم اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و غیره به‌عنوان کانون و پایگاه بزرگ دفاع از انقلاب اسلامی بزرگترین کارها رقم زده است.

باربرز یادآور شد: نمازجمعه اولین مرکز فرهنگی است که توطئه‌های دشمن را ناکام کرده و می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای محراب و ائمه جمعه فقید شهرستان دیر، گفت: از همه ائمه جمعه به ویژه امام جمعه دیر که بیش از سه دهه در شهرستان دیر کنار مردم بوده تقدیر می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: امام جمعه دیر برای نظام جمهوری اسلامی یکی از ائمه جمعه انقلابی کشور و پشتیبان مدیران اجرایی شهرستان در راستای انجام وظیفه است.

وی از تلاش‌های ائمه جمعه شهرستان تقدیر و ابراز کرد: امام جمعه دیر در راستای حل مشکلات و پیگیری امور مردم و همدردی با آنها پیشگام و جلوتر از مسئولین است.

باربرز تاکید کرد: خطوط قرمز ائمه جمعه خطوط قرمز انقلاب اسلامی بوده است و در دفاع از انقلاب اسلامی با کسی تعارفی نداشته‌اند و اگر ما مسئولین اشتباهاتی داشته ایم، تذکر داده‌اند. پایداری نظام اسلامی مدیون ائمه جمعه است.

وی خواستار برگزاری میز خدمت ادارات در نمازجمعه پنجم مردادماه در دیر، بردخون و آبدان شد و بیان کرد: مدیران و کارمندان ادارات با خانواده خود در نمازجمعه شرکت کنند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: قلب ملت‌های جهان برای غزه می‌تپد و برای دفاع از آن آماده‌اند. امیدواریم به‌زودی شاهد پیروزی مردم مظلوم غزه باشیم.