تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729462
شناسه : 3729462
تاریخ :
۴۰ نفر در ۱۶رشته قرآنی رتبه‌های برتر شهرستان خدابنده را کسب کردند اقتصاد ایران: زنجان-رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده از اعلام نتایج مسابقات قرآن کریم اوقاف در شهرستان خدابنده خبرداد و گفت: ۴۰نفر در ۱۶رشته قرآنی رتبه‌های برتر شهرستان خدابنده را کسب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ذوالقدری گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار بخش خواهران و برادران بالاتر و پایین‌تر از ۱۸ سال پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه جاری در محل اداره اوقاف شهرستان خدابنده برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار بخش زیر ۱۸ سال نیز با دو رشته به مسابقات اضافه شده بود و در مجموع ۱۲۰ نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند، که ۳۲ نفر از بزرگسالان و ۸ نفر از نوجوانان در ۱۶ رشته به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند که جوایز نقدی برگزیدگان در محفل قرآنی بقعه حضرت قیدار نبی (ع) به مناسبت ایام اربعین به آنان اهدا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: این مسابقات در ۱۰ رشته آوایی حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی با شرکت عموم داوطلبان در دو رشته سنی و دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. ۴۰ نفر نیز در مسابقات بخش معارفی که به صورت کتبی و تستی برگزار خواهد شد ثبت نام کرده اند که طبق اعلام سازمان اوقاف مرحله شهرستانی این مسابقات جمعه ۱۹ مردادماه در محلی که متعاقباً اعلام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

ذوالقدری افزود: هزینه برگزاری این مسابقات از جمله جوایز متسابقین، حق الزحمه داوران و سایر موارد لازم، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است که همه آن از محل درآمدهای موقوفات شهرستان خدابنده بویژه موقوفه قیدارنبی (ع) تأمین و پرداخت می‌شود.