تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729420
شناسه : 3729420
تاریخ :
هیچ پروژه‌ای نباید متوقف شود اقتصاد ایران: آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: هیچ پروژه‌ای نباید کند و یا متوقف شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب‌زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا اظهار کرد: خدمات دولت آیت الله رئیسی نباید فراموش شود زیرا شهید جمهور با انجام اقدامات جهادی در راستای رفع بسیاری از مشکلات مردم گام برداشت.

وی افزود: نهضت ملی مسکن، افزایش ۱۶ هزار تخت بیمارستانی، تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رشد اقتصادی چهار درصد بعد از ۱۰ سال، جهش صادرات نفت، کاهش نرخ رشد نقدینگی، رشد ۶۰ درصدی خرید گندم، کاهش نرخ بیکاری، راه اندازی کریدور شمال جنوب، تسهیل صدور مجوزها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بعد از ۱۵ سال نظیر استخر شنا و پل جدید مرزی در آستارا و خنثی سازی تحریم‌ها بخشی از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در مدت حدود سه سال بود.

فرماندار آستارا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت چهاردهم بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری وظیفه‌ای را بر همه ما محول کردند و آن حمایت همه جانبه از دولت چهاردهم است لذا هیچ پروژه‌ای نباید کُند و متوقف شود و به تمامی آنها باید نگاه ویژه ای شود و آماده سازی طرح‌های هفته دولت و دهه فجر باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: ساخت پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان نباید متوقف شود و تمام دستگاه‌های خدمات رسان به ارائه خدمات به مردم بپردازند و خللی در انجام امور پیش نیاید.

شهاب زاده تاکید کرد: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید بحث مدیریت و کاهش در مصرف انرژی را جدی بگیرند و همه برای ایجاد شرایط بهتر برای مردم که رفاه و آسایش آنان را به دنبال داشته باشد، تلاش کنیم.