تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729411
شناسه : 3729411
تاریخ :
دانشگاه نسل چهارم باید با زبان هنر به نیازهای اجتماع پاسخ دهد اقتصاد ایران: همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دانشگاه نسل چهارم باید به مسئولیت اجتماعی در قالب پاسخگویی به نیازهای اجتماع می‌پردازیم و رویدادهای فرهنگی بخشی از این مسئولیت اجتماعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مجذوبی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، اظهار کرد: بهره‌مندی از زبان هنر در تبیین دغدغه‌های جامعه و پاسخگویی به آنها اثرگذار و مهم است.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره با شعار "ایران جوان بمان" با هدف گفتمان‌سازی در حوزه جوانی جمعیت برگزار شده که روند آن حدود یکسال زمان برده و بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

مجذوبی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ اثر به مرحله نهایی رسیدند و ۱۲۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: توجه به ضرورت جوانگرایی در رویدادهای فرهنگی و هنری امری ضروری است.

وی تصریح کرد: هیچ زبانی نافذتر و گویاتر از زبان هنر نیست و ما تلاش کردیم در این جشنواره با زبان فرهنگ و هنر، به موضوع جوانی جمعیت به صورت خاص و ویژه پرداخته شود.