تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729403
شناسه : 3729403
تاریخ :
توجه به حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شهید رئیسی بود اقتصاد ایران: بوشهر- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برشمردن ویژگی‌های شهید رئیسی، گفت: توجه به حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در آئین افتتاح مرحله نخست طرح توسعه مجتمع پتروشیمی پاد جم در منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، با برشمردن ویژگی‌های این رئیس جمهور انقلابی و جهادی، اظهار داشت: توجه به حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام از دیگر اولویت‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، افزود: تمرکز به حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و افزایش ظرفیت آنها از ویژگی‌های شهید خدمت بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مردم میدان، بحران‌شکن و عبور از مشکلات با تلاش جهادی و انقلابی بود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود.

مرتضوی با بیان اینکه مجموعه پتروشیمی توسعه پلیمر پادجم با تلاش جهادی جوانان کشور وارد مدار بهره‌برداری شد گفت: این پروژه قادر است در مرحله نخست ۷۰ هزار تن محصول پتروشیمی مورد نیاز صنایع و کارخانه‌های صنایع خودرو و لوازم خانگی تولید کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مجموعه پتروشیمی توسعه پلیمر پادجم علاوه بر حل مشکل ارزبری نقش مهمی در حل مشکلات کشور در تولید مواد اولیه صنایع و اشتغال‌زایی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: تولید ۷۰ هزار تن مواد اولیه با کیفیت و اعلا و قدرت رقابت‌پذیر با محصولات خارجی از ویژگی این پروژه است و کشور را به خودکفایی در این مرحله رسانده است.

مرتضوی اضافه کرد: تولید ۲۰۰ هزار تن محصول پتروشیمی در این کارخانه در مراحل بعدی از دیگر ویژگی این پروژه است که نقش مهمی در دستیابی به بازارهای جهانی و ارزآوری دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه جوانان و دانشمندان ایران اسلامی می‌توانند کشور را به اقتدار اقتصادی برسانند تصریح کرد: دانشمندان ایرانی در حوزه صنایع دفاعی، آنچنان اقتدار امنیتی ایجاد کرده‌اند که امروز تمام دشمنان ما گریزی جز زبان تسلیم و ادب و رعایت حقوق ملت ایران را ندارند، در حوزه اقتصادی هم می‌توانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: دولت چهاردهم دکتر پزشکیان با نگاه جامع به نظام مسائل اقتصادی کشور و با اعتماد به سرمایه‌های گران سنگ ملت ایران خصوصاً ظرفیت دانشگاه‌های ایران و اساتید فرهیخته و دانشمندان حوزه اقتصادی و صنعتی طرحی نو دراندازد تا اینکه ان‌شاءالله به اقتدار اقتصادی برسیم و کشورمان در رتبه کشورهای برتر جهان قرار بگیرد.