تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729388
شناسه : 3729388
تاریخ :
کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران با تشکیل ۳۰ کمیته برنامه ریزی شد اقتصاد ایران: ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران با تشکیل ۳۰ کمیته برنامه ریزی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده بعد از ظهر پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان تهران طی سخنانی گفت: مردم مؤمن، متعهد و انقلابی شهرستان‌های استان تهران با تقدیم نزدیک به ۱۲ هزار شهید از بهترین جوانان و قهرمانان این مرزوبوم از کیان کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: اکنون توفیق خدمت به پیشگاه شهدا و برگزیدگان این خطه در قالب اجلاسیه نهایی کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران با تشکیل شورای سیاستگذاری و ۳۰ کمیته تخصصی برای ما فراهم شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این کنگره می‌توان به بازسازی عکس شهدا و سرکشی، قریب به ۱۸ هزار خانواده شهید در این یک سال، جمع‌آوری آثار شهدای دفاع مقدس و جمع‌آوری ۳ میلیون سند برای استفاده نسل آینده و ایجاد دیوارنگاره‌های با تمثال شهدای شهرستان‌های تهران اشاره کرد.

ولی زاده گفت: فضاسازی شهری با نصب المان‌های جدید و آماده‌سازی حدود ۸۷ کتاب با کمک فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای رونمایی و برگزاری ۵۰۰ یادواره شهید برگزار شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در مسیر شهدا ثابت‌قدم بمانیم و در این مسیر عاقبت به خیر شویم.