تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729387
شناسه : 3729387
تاریخ :
عملیات مرصاد منظرگاه رسوایی منافقان بود اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملیات مرصاد منظرگاه شخصت و رسوایی تاریخی منافقان در برابر عظمت ملت ایران بود که همیشه از این روز به یاد ماندنی به نیکی یاد خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد در اردبیل، اظهار کرد: بعد از پایان جنگ و پذیرش قطعنامه مجاهدان خلق عملیات فروغ جاویدانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند تا با فتح تهران در کوتاه‌ترین زمان بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات که در همان مناطق ابتدایی کرمانشاه و اسلام‌آباد دشمنان زمین‌گیر شدند، بیش از ۲ هزار نفر از منافقان به هلاکت رسیده و یک‌هزار نفر زخمی و ده‌ها نفر نیز به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در این عملیات منافقان و همدستان آنها ضربه‌ای سهمگین خورده و در تنگه مرصاد زمین‌گیر شدند تا این عملیات منظرگاه بی‌آبرویی، خفت و خواری منافقان در طول تاریخ باشد.

محمدی‌اصل افزود: نیروهای مسلح با همدلی و هماهنگی نه تنها منافقان را در تنگه مرصاد زمین‌گیر کرده بلکه اسباب پیروزی دیگری را برای امت اسلامی رقم زدند تا در تاریخ این کشور چهار مردادماه به نام روز عزت و عظمت ملت ایران در برابر توطئه‌های منافقان شایسته و همیشه بدرخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از استان اردبیل نیز در این عملیات غرورآفرین ۱۷ نفر از رزمندگان به درجه رفیع شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح و مصدوم شده که عملیات مداوای آنها به سرعت انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: امروز از عملیات مرصاد به عنوان شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در برابر خباثت برخی وابستگان به غرب و شرق یاد می‌شود و شایسته است با الگوگیری از چنین حوادث تاریخی بتوانیم دشمن را ناکام گذاشته و هیچ وقت به آنها اعتماد نداشته باشیم.