تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729386
شناسه : 3729386
تاریخ :
آراللوی اردبیل از آب شرب پایدار بهره‌مند شد اقتصاد ایران: اردبیل- با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طرح آبرسانی به روستای آراللوی اردبیل به انجام رسید تا اهالی این منطقه همجوار اردبیل از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه برگزار شد، نایب رئیس مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای با قدردانی از شرکت آبفای استان در آبرسانی به این نقطه از اردبیل، اظهار کرد: با تأمین ۴۰ میلیارد تومان اعتبار، آبرسانی به این روستای پرجمعیت انجام شده تا اهالی همجوار اردبیل بتوانند از آب شرب پایدار استفاده کنند.

علی نیکزاد تصریح کرد: برای آبرسانی به این منطقه با ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه زحمات زیادی در ماه‌های گذشته کشیده شده تا برای اهالی آراللو با ظرفیت هشت لیتر در ثانیه آب پایدار تأمین و امکان بهره‌مندی از این آب شرب بهداشتی فراهم آید.

وی گفت: آبرسانی در کنار تأمین سایر زیرساخت‌ها حق مسلم اهالی در بهره‌مندی از این نعمات عظیم جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند با بهره‌مندی از این زیرساخت‌ها زندگی همراه با آسایش و رفاهی را داشته باشند.

نایب رئیس مجلس افزود: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مناطق محروم و روستایی از زیرساخت آب، برق، گاز و مخابرات بهره‌مندی شوند که در این راستا در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در استان اردبیل نیز به شکل گسترده خدمات‌رسانی بی‌منت و به دور از حاشیه مورد توجه قرار گیرد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید تاکید داشتند که همه ساکنان و اهالی منطقه محروم و روستایی باید از زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی بهره‌مند شوند که در این راستا در استان اردبیل نیز با تلاش استاندار اردبیل، فرماندار و مدیران مجاهدتی جدی برای آبرسانی به مناطق محروم انجام شد و در حال حاضر برخی از طرح‌ها نیز در حال انجام است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اضافه کرد: امیدواریم دولت چهاردهم نیز این مسیر را برای جلب رضایت مردم در پیش گرفته و بستر خدمت‌رسانی بی‌منت همراه با جلب رضایت آحاد جامعه را فراهم کنند.