تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729379
شناسه : 3729379
تاریخ :
سومین برد پیاپی برای گیتی پسند/ پالایش نفت در حسرت امتیاز اقتصاد ایران: در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، تیم های گیتی پسند و کراپ الوند برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه ساعت ۱۶ با برگزاری ۲ دیدار در شهرهای اصفهان و قم آغاز شد.

در یکی از این رقابت‌ها پالایش نفت اصفهان میزبان کراپ الوند بود و با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف خود شکست خورد. پالایش نفت که در دو دیدار قبلی هم برابر شهرداری ساوه و سفیر گفتمان بازنده میدان بود در این دیدار هم مغلوب شاگردان سعید کشاورزی شدند تا در نخستین حضور خود در لیگ برتر، همچنان برای گرفتن امتیاز بجنگند.

پوریا گلشنی و بهداد شیخ احمدی برای پالایش نفت گلزنی کردند و علی اکرمی، کامبیز گمرکی و احمد اسماعیل پور گل های میهمان را به ثمر رساندند.

کراپ الوند هم که یک پیروزی برابر گهرزمین سیرجان و یک شکست برابر مس سونگون کسب کرده بود با این پیروزی ۶ امتیازی شد بعد از پالایش نفت بندرعباس (۶ امتیاز) و مس سونگون (۶ امتیاز) به طور موقت در رده چهارم قرار گرفت.

در دیگر دیدار هم گیتی پسند با نتیجه ۶ بر ۲ از سد هیات فوتبال قم گذشت تا شاگردان محمد کشاوز پس از ۲ پیروزی برابر فرش آرا و سن ایچ، با ۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. هیات فوتبال قم هم که یک تساوی و یک برد به دست آورده بود اولین شکست فصل را تجربه کرد.

گل های گیتی پسند را علی خلیلوند، بهروز جعفری، بهمن جعفری (۲ گل)، مهدی کریمی و محمد درخشانی به ثمر رساندند و حمیدرضا اسماعیلی و محمد رحمتی گلزنان میزبان بودند.