تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729375
شناسه : 3729375
تاریخ :
استان بوشهر جزو ۵ استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع پنج استان برتر در اردوهای راهیان نور دانش آموزی قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان در مأموریت مشترک و رویداد بزرگ فرهنگی تربیتی اردوهای راهیان نور با سپاه امام صادق علیه السلام موفق شد برای دومین سال متوالی در جمع پنج استان برتر و موفق در برگزاری اردوهای راهیان نور کشور قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این موفقیت بزرگ و جایگاه ارزشمند کشوری، محصول همدلی و همراهی و هم افزایی آموزش و پرورش استان و سپاه امام صادق (ع) بویژه سردار رزمجو و پشتیانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار و همت رؤسای آموزش و پرورش و مدیران و مربیان مدارس است.

وی گفت: یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی تربیتی، اثر بخش که با استقبال خوب دانش آموزان و خانواده‌ها همراه بوده، اردوهای راهیان نور است که در سال ۱۴۰۲ در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان با شرکت قریب به ۱۲ هزار نفر برگزار شد.

وی بیان کرد: در کنار اردوهای راهیان نور، اداره کل و پرورش استان بوشهر در طول یکی دو سال گذشته بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را به اردوهای راویان توسعه و پیشرفت و بیش از ۲۰ هزار نفر به اردوهای تربیتی یک‌روز شمیم معرفت و هزار نفر به اردوی زیارت اولی‌ها، اعزام کرده است.