تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729369
شناسه : 3729369
تاریخ :
واحد تولیدی ادویه‌جات غیر بهداشتی در ایوانکی پلمب شد اقتصاد ایران: سمنان- مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از پلمب واحد تولیدی ادویه‌جات غیر بهداشتی در شهرک جنت آباد ایوانکی خبر داد و گفت: پرونده به مراجع قانونی ارجاع یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام صبوری راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه واحد تولیدی ادویه جات غیربهداشتی در شهرک جنت آباد شهر ایوانکی کشف شد، ابراز داشت: با توجه به تخلفات عمده و موجود این واحد پلمب شد.

وی بابیان اینکه با هر گونه موردی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد به طور جد برخورد می‌شود، افزود: مقادیر بسیار زیادی مواد اولیه غیرمجاز و محصولات تولیدی جعلی از این مرکز کشف و ضبط شده است.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه اقدام به تولید ادویه‌جات از مواد اولیه غیربهداشتی و استفاده از آدرس و پروانه ساخت جعلی به منظور فریب مصرف کننده از تخلفات این مرکز است، ابراز داشت: پرونده به مراجع قانونی مربوطه ارجاع داده شده است.

صبوری بابیان اینکه روز سی تیرماه سال جاری نیز سه هزار و ۵۰۰ قلم کالای غیر بهداشتی، تاریخ گذشته و قاچاق نیز در شهر سمنان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: واحد متخلف تولید غیر مجاز شهرک غرب سمنان نیز پلمب شد.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان تمامی واحدهای عرضه مواد غذایی مستمر رصد و با متخلفان به طور جد برخورد خواهد شد.