تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729368
شناسه : 3729368
تاریخ :
پرداخت زکات محرومیت‌زدایی را در پی دارد اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس اداره زکات کمیته امداد استان اردبیل گفت: پرداخت زکات و اهمیت آن در رفع محرومیت در اسلام برای همه مردم روشن و مبرهن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم احدزاده عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از زکات‌دهنگان که با حضور ۱۰۰ نفر از عاملان و زکات‌دهندگان شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت زکات در اسلام و نقش آن در رفع محرومیت بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل دبیرخانه ستاد زکات استان اردبیل اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

وی تصریح کرد: تمام سعی خود را بر آن داشته‌ایم تا پرداخت زکات را در فرهنگ جامعه نهادینه کنیم.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان اردبیل گفت: در بحث زکات، در سطح استان اردبیل اقدامات خوبی از قبیل تبیین و ترویج فرهنگ زکات از طریق نصب تابلو، توزیع بروشور، بیلبورد، تبلیغ و تشویق صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام احدزاده افزود: باید طبق آیات قرآن اهمیت پرداخت زکات را برای مردم تفهیم و تبیین کرد تا مردم با موضوع پرداخت زکات و برکات آن در زندگی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم با حضور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ۶ نفر از کشاورزان، عاملان زکات و زکات‌دهندگان برتر شهرستان اردبیل با اهدای لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.