تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729357
شناسه : 3729357
تاریخ :
مومنی‌مقدم: تمام بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دادیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: دو دیدار اول ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا کمی سخت اما مسابقه با قطر آسان‌تر بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران که در دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم‌های چین و چین‌تایپه شده بود، از ساعت ۱۳ در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف قطر رفت و این تیم را نیز سه بر صفر شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم و جمع هشت تیم برتر مسابقات شود.

غلامرضا مؤمنی مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از دیدار با قطر اظهار کرد: مرحله مقدماتی با سه پیروزی سه بر صفر به نفع بازیکنان ایران پایان یافت. خدا را شکر می‌کنم که این مرحله را با اقتدار گذراندیم. دو بازی اول کمی سخت بود اما مسابقه با قطر آسان‌تر بود و به باقی بازیکنان فرصت دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: تمام مواردی که به بازیکنان گفته بودیم را رعایت کردند. احترام به تیم حریف لازمه کار بود که بازیکنان حرفه‌ای عمل کردند و نشان دادند که تیم ایران باشخصیت است.

سرمربی تیم جوانان در خصوص مرحله دوم مسابقات عنوان کرد: امیدوارم در مرحله بعدی هم به همین شکل پیش برویم. احتمالاً با تیم‌های کره و قزاقستان دیدار خواهیم داشت چون هنوز دیدار این دو تیم در مرحله گروهی پایان نیافته است. امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد هم در گروه F به عنوان سرگروه جز چهار تیم برتر قرار بگیریم که برای فینال برنامه‌ریزی کنیم و پس از آن هم تمام هدف ما گرفتن خوشرنگ ترین مدال برای کشورمان است.

وی در پایان گفت: از تمام بازیکنان و کادرم ممنونم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. فردا ریکاوری خواهیم داشت و به امید خدا فردا تمرین خواهیم داشت و با آنالیز خوب به مصاف تیم بعدی خواهیم رفت.