تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729342
شناسه : 3729342
تاریخ :
وضعیت سواحل و بنادر استان بوشهر ارزیابی شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وضعیت سواحل و بنادر استان بوشهر در سفر به این استان مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نیکوکار بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از وضعیت سواحل و بنادر استان بوشهر اظهار کرد: حضور در بوشهر فرصتی ارزشمند بود تا در بازدیدهای میدانی وضعیت سواحل و بنادر استان پایش شود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این حوزه و بویژه ساماندهی سازه‌های غیرمجاز ساحلی دستاوردهای بسیار خوب و ارزشمندی داشته که این نشان از عزم و اراده جدی تیم مدیریتی اداره کل است.

وی تصریح کرد: به فراخور این عملکرد برای تقویت یگان خودرویی و تجهیزاتی حوزه مدیریت بنادر و سواحل نگاهی ویژه معطوف خواهد شد.

نیکوکار ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه «آیکوپمس» و انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی (PIANC) استفاده از این ظرفیت‌ها در اولویت‌های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه راهکار و شیوه‌نامه‌ای به بنادر شمالی و جنوبی کشور ابلاغ شده تا موفقیت‌های بیشتری در حوزه مدیریت سواحل و بنادر کشور حاصل شود.

نیکوکار اظهار کرد: در سفر به استان‌های ساحلی تجهیزات و اقلام موردنیاز حوزه مدیریت بنادر و سواحل شناسایی شده که با همت مدیران ارشد سازمان و برحسب اولویت برای تأمین آنها اقدام خواهد شد.