تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729315
شناسه : 3729315
تاریخ :
نماز جمعه مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است اقتصاد ایران: مشگین شهر_امام جمعه مشگین شهر گفت: نماز جمعه، مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم ترین مصداق همدلی و هم زبانی محسوب می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام رضا باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نماز جمعه، به عنوان یک مراسم عبادی سیاسی، در بین امت اسلام از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و به عنوان مهم‌ترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب به رهبری امام راحل است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داشته است.

وی افزود: نماز جمعه، مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم‌ترین مصداق همدلی و هم‌زبانی محسوب شده و پشتوانه مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

حجت الاسلام با وقار با اشاره به اینکه نماز جمعه از ذخایر معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: نماز جمعه می‌تواند ضامن سلامت و تداوم اقتدار ملی نظام به شمار آید و همچنین عامل بسیار مهمی برای تقویت تفاهم اجتماعی است زیرا شرکت کنندگان آنکه عبارتند از مردان و زنان مؤمنی که به این پایگاه معنوی وارد می‌شوند و ذکر خدا و تقوای الهی را تمرین می‌کنند.

امام جمعه مشگین شهر فرا رسیدن ۵ مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور بر فعالان عرصه میعادگاه نماز جمعه به‌خصوص مردم انقلابی و ولایتمدار مشگین شهر تبریک و افزود: میز خدمت با حضور کلیه مسؤولین شهرستان مشگین شهر به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در مصلی امام خمینی مشگین شهر برگزار می‌شود.