تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729313
شناسه : 3729313
تاریخ :
مشعل گاز ۱۵ روستای دهستان ولوپی سوادکوه روشن شد اقتصاد ایران: سوادکوه- مشعل گاز ۱۵ روستای دهستان ولوپی سوادکوه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و با حضور مسؤولان روشن شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در آئین افتتاح طرح گازرسانی به ۱۵ روستای دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه، با درود به شهید شاخص مدافع حرم، سردار سلیمانی و شهید خدمت که در تمام طول خدمت خویش حضور فیزیکی داشتند، اعتبار این پروژه گازرسانی را بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: با افتتاح این پروژه ۱۵ روستا با میزان ۲هزارو ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و این خاصیت نظام‌های برتر و تلاش رئیس جمهور برتر است.

مدیرعامل گاز مازندران با بیان سختی‌های گازرسانی در مناطق صعب و تشکر از همه افراد دخیل در این موضوع، به کارهای شبانه روزی انجام شده در این مدت اشاره کرد.

وی دولت شهید رئیسی را دولتی پربرکت دانست و گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه گازرسانی استان مازندران هزینه شده است.

این مسؤول با اشاره به خدمات نظام و در رابطه با میزان اعتبارات در طی سه سال دولت شهید جمهور گفت: در حوزه خطوط انتقال، مهندسی توسعه و شرکت گاز در مازندران ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه شد و شرکت گاز مازندران نیز در این مدت حدود ۵ هزار میلیارد تومان هزینه کرده است.

۱۰۴ روستای سوادکوه گازرسانی شد

مایلی رستمی با بیان اینکه از ۱۵۱ روستای سوادکوه تا کنون ۱۰۴ روستا گازدار شده‌اند، در زمینه گازرسانی به ۴۷ روستای باقیمانده گفت: زیرساخت‌های لازم در حوزه طالع رودبار تا ورسک انجام شده و بخشی از روستاها امسال و مابقی تا سال آینده گازدار خواهند شد و این شهرستان نیز سبز شده و جشن آن را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه مراسم، رمضان غلامی اواتی نیز به سختی‌های گازرسانی به مناطق صعب العبور اشاره کرد و این اقدامات را به برکت خون شهدا و انقلاب دانست و گفت: این تلاش نه فقط نتیجه زحمات مدیران کنونی بلکه نتیجه زحمات تمامی مسؤولان از گذشته تا کنون است.

در ادامه این مراسم، حجت السلام سیدمهدی جعفری، امام جمعه پل سفید با بیان اینکه به برکت خون شهدا در طی این چهل و اندی سال، اتفاقات مهمی رقم خورده و در بسیاری از مکان‌های صعب العبور نعمات خداوند به دست مسؤولان و مردم به آنجا رفته است، گفت: امسال در ۱۲ مهرماه نیز کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان مازندران برگزار می‌شود.

امام جمعه شهر پلسفید، با بیان اینکه هر کسی که بیشتر کار کند، بیشتر مورد انتقاد قرار میگرد، گفت: دولتی که بیشتر خدمتگزار بود، بیشتر مورد حمله قرار گرفت و جمهوری اسلامی نیز که در طی این چهل و اندی سال به مردم خدمت کرده، بیشترین انتقاد مردم را داشته است.

وی با بیان اینکه به نسبت جمعیت، در بحث شهید و شهادت، شهرستان سوادکوه رتبه اول را در کشور دارد، بر لزوم خدمت‌رسانی به این مردم تاکید و ابراز امیدواری کرد تا با همت مسؤولان دیگر روستایی در شهرستان سوادکوه بدون نعمت گاز نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روستای شش رودبار ۱۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و افتتاحیه گازرسانی مراسم امروز نیز به نام شهید حسین رشیدیان تنها شهید تدفین شده در این روستا، برگزار شد.