تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729304
شناسه : 3729304
تاریخ :
لزوم هم راستا بودن محیط زیست ومنابع طبیعی با فعالان معدنی کرمان اقتصاد ایران: کرمان- معاون اقتصادی استاندار کرمان خواستار هم راستا بودن محیط زیست و منابع طبیعی با فعالان حوزه معدن شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن زاده، ظهر پنجشنبه با حضور در نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اظهار کرد: معدن کار باید به جای دغدغه و محدودیت‌ها در سازمان محیط زیست و منابع طبیعی با امنیت کامل و آرامش خاطر به دنبال اکتشاف، استخراج اصولی و ایجاد ارزش افزوده گام بردارد.

وی گفت: با قابلیت‌های بی شماری که در معادن وجود دارد باید با همه صنایع پیوند داشته باشد و ضمن هم افزایی با بخش‌های مختلف، زمینه توسعه اقتصادی استان را مهیا کند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی تشکیل وزارت تخصصی معدن به عنوان پیشران اصلی رشد اقتصادی یاد اورشد: توسعه معادن و صنایع معدنی می‌تواند سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال ایفا کند.

وی معادن را خط مقدم تولید در کشور دانست و ادامه داد: توسعه تولیدات معدنی و استخراج و در نهایت تولید فرآورده‌های مختلف می‌تواند کشور را به سمت استقلال و خوداتکایی اقتصادی سوق دهد و در این زمینه همه مسئولان در سطوح مختلف باید دست به دست هم دهند.