تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729303
شناسه : 3729303
تاریخ :
نماز جمعه دهدشت به برکت جوانان و رسانه‌ها پایگاه و صدای مردم است اقتصاد ایران: دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: نماز جمعه دهدشت به برکت حضور پررنگ جوانان و بازتاب رسانه‌ها به پایگاهی برای انعکاس مشکلات و مطالبات مردم تبدیل شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با وی، به مناسبت پنجم مردادماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور، بر نقش کلیدی نماز جمعه در انعکاس مشکلات و مطالبات مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به تأثیر مثبت حضور جوانان و فعالیت رسانه‌ها، گفت: نماز جمعه دهدشت به واسطه مشارکت فعال جوانان و پوشش رسانه‌ای به پایگاهی مؤثر برای بیان نیازها و دغدغه‌های مردم تبدیل شده است.

حجت الاسلام وحدانی فر همچنین با استناد به احادیث الهی، به اهمیت نماز جمعه در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت و افزود: کسی که نماز جمعه را سبک شمارد، برکت از زندگی‌اش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: نماز جمعه باید به عنوان یک تریبون تبیین و روشنگری عمل کند و از چارچوب مصلی فراتر رفته تا حرف حق و مشکلات مردم را به درستی بیان کند.

امام جمعه دهدشت به موفقیت‌های نماز جمعه در دیشموک و قلعه‌رئیسی اشاره کرد و گفت: موفقیت این تریبون در این مناطق به دلیل پیگیری مؤثر مشکلات مردم است.

وی همچنین به حضور فعال جوانان در نماز جمعه و سهم ۵۰ درصدی آنان از نمازگزاران اشاره کرد و این امر را نشانه‌ای از عملکرد موفق ستاد نماز جمعه دانست.

امام جمعه دهدشت به نقش رسانه‌ها در بازتاب نماز جمعه پرداخت و بیان کرد: رسانه‌ها مهم‌ترین بازوی نماز جمعه هستند و نقش رسانه‌ها در موفقیت نماز جمعه دهدشت محسوس است.

حجت الاسلام وحدانی فر در پایان، تعامل مثبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه را مورد تقدیر قرار داد و از تلاش‌های این مجموعه تشکر کرد.